Διαδρομές Πρόσβασης | Μπαίνω Πανεπιστήμιο

Οι ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ είναι η νέα καινοτόμα ηλεκτρονική εφαρμογή ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ , της Keystone, που χρησιμοποιεί ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ για την υποστήριξη των μαθητών μας, παράλληλα με τη ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ:

ως ΓΕΦΥΡΑ , ανάμεσα στην ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ και την ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ .

Ο μαθητής που προετοιμάζεται για τις πανελλαδικές, τα επόμενα χρόνια, θα αντιμετωπίσει ένα πολύπλευρο και πολύπλοκο σύστημα πρόσβασης.

Εκτός από τις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ του, που ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ με την ΚΟΙΝΗ μας ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ , ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΝΩΣΗ και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΘΕΑΤΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ του συστήματος πρόσβασης, αλλά και οι ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ για να πετύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Οι ΒΑΣΕΙΣ, οι ΕΒΕ και ο Αριθμός των Εισακτέων, περιορίζουν τις δυνατότητες πρόσβασης.

Αλλά από την άλλη πλευρά:

Οι ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Βαρύτητας των ΕΒΕ, διαφοροποιούν σημαντικά τα δεδομένα και τις δυνατότητες του μαθητή, ακόμη και ανάμεσα σε ομοειδή ή παρεμφερή τμήματα.

Οι ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ μπορούν να αξιοποιηθούν από μεγάλο αριθμό μαθητών και να κάνουν τη διαφορά…

Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στα περισσότερα τμήματα:

Από τα 453 τμήματα και σχολές, της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ένας υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί:

  • Στα 365 με περισσότερους του ενός τρόπους
  • Στα 57 μέσω ΟΛΩΝ των Επιστημονικών Πεδίων ΓΕΛ ή/και των Τομέων ΕΠΑΛ.

Συνολικά είναι διαθέσιμοι μέχρι 4 τρόποι πρόσβασης μέσω ΓΕΛ και μέχρι 9 τρόποι μέσω ΕΠΑΛ.


ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ


Με τις ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ έχουμε τη δυνατότητα να αποκρυπτογραφήσουμε το σύστημα, να κάνουμε ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ για το μαθητή και να απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως:

Ποιες είναι οι Εναλλακτικές Διαδρομές για να πετύχω στη σχολή που θέλω;

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να πετύχω στη σχολή και στην πόλη που θέλω;

Που πρέπει να εστιάσει το δικό μου πρόγραμμα προετοιμασίας ;

Πόσο κοντά ή μακριά βρίσκομαι, ανά πάσα στιγμή, από το στόχο μου ;

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ:

ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ:

  • ΤΜΗΜΑΤΑ ή ΟΜΑΔΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ στις οποίες ο μαθητής ενδιαφέρεται να πετύχει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του ή μετά από ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.
  • ΒΑΘΜΟΥΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ , με βάση τα μέχρι τώρα εκπαιδευτικά δεδομένα του μαθητή.

ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ η οποία αποτελείται από REPORT , με ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ των δεδομένων του μαθητή και των τμημάτων που έχει επιλέξει.


ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ


Με την εμπειρία και την ποιοτική αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Οργανισμού μας, σε συνδυασμό με την επιστημονική τεκμηρίωση που μας παρέχουν τα ποσοτικά δεδομένα των REPORT των ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ, μπορούμε να:

  • ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ τα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ του μαθητή και τους ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ με τους οποίους μπορούμε να τον οδηγήσουμε με επιτυχία στα Τμήματα που τον ενδιαφέρουν.
  • ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ την καλύτερη διαδρομή, το πιο ΕΥΝΟΪΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ , να βάλουμε ΣΤΟΧΟΥΣ , να διαμορφώσουμε το κατάλληλο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ και να ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ στο μαθητή.
  • ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ τις ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ σχετικά με τον τύπο λυκείου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ), Το Επιστημονικό Πεδίο ΓΕΛ (π.χ. 2ο ή 4ο, 2ο ή 3ο κλπ.) ή τον Τομέα ΕΠΑΛ όπου θα φοιτήσει ο μαθητής, κτλ.
  • ΒΛΕΠΟΥΜΕ , ανά πάσα στιγμή, πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεται ο μαθητής σε σχέση με τα τμήματα που τον ενδιαφέρουν και μπορούμε να αναπροσαρμόσουμε, εάν χρειάζεται, τους στόχους, τις επιλογές και το πρόγραμμα προετοιμασίας του.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ


ΔΕΙTE ΕΠΙΣΗΣ: